maandag 8 februari 2016

Feestelijk

Ja, ja ik voel me feestelijk. Vastenavend in het Krabbegat (carnaval in Bergen op Zoom).
Al weken zijn we aan het dweilen (carnaval vieren), haak ik krabben en krabbenmutsen die ik vergeet op de foto te zetten. Gelukkig zijn er nog een aantal in de bestelling dus ik zal ze volgende keer showen. Tussen het dweilen haakte ik nog een vorlijke slinger op verzoek wel 4 meter lang.




Hoe ga ik daar foto's van maken, ideetje mijn droogrekje op een deur.
Hoe heb ik die ooit vast gekregen hij gaat er niet meer af.
Dan maar foto's in het trapgat.




Kan je mijn plafonnetje op zolder ook eens zien.




Nog even een close-upje.



... en nog een, geinig zo die pomponnetjes op elkaar.

Nog even chillen en dan zo de stad weer in, kindervastenavend.
En morgen de optocht hopen dat hij doorgaat, zou jammer zijn van al dat werk voor de bouwers.

Agge mar leut et.
(Als je maar plezier hebt)


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurige slinger. Fijn dat je zo geniet van het carnaval.
    Veel plezier nog! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een feest! Komt wel goed mee die leut! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, agge mar leut et :-)
    Het is niet mijn dialect, maar ik begreep het zonder vertaling!
    Ik vind je vlaggetjes super!
    Veel plezier nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's wonderful!!! And your photos are so beautiful, like eye candy. Looks like a lot of work but worth it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty colorful garland, Chris! I love it ♥. Sunny weekend greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen